I'm alone



Assalamualaikum reader ,

Sebenar nya aku ada minat satu mamat ni . Dah lama pun , kite orang kawan baik . Lepak mana-mana pun wajib kami berempat *farra , zull , aku and Mr.W Bila farra and zull date je , aku tinggal berdua lahh dengan Mr.W tuu . Mula-mula aku fikir dye sombong , buat muka je tahu . Nyampahh aku . Btw , dye tuu kawan baik zull .


Lama ke lamaan , bila selalu jumpa aku baru kenal dia yang sebenar . Gila-gila rupa nya dia tuu -.- Okeyy , secocok dengan aku , tehee :3 Malam-malam kita text , pernah keluar berdua zull and farra tak tahu , hihi . Diam-diam ehh :'> Aku mula jatuh cinta dengan dia . Tapi dia tak tahu . Serious aku marah gila dekat dia , buta apa ? Kat mana dia ada kat situ aku ada , bila dia susah aku tolong , gembira gelak macam orang gila aku pun ada . Tapi bodoh tak pernah nampak aku sayang dekat dia . Hmm .


Dia pernah cerita kat aku , yang dia fobia nak couple . Sebab dia takut hilang orang yang dia sayang . Dia serik , biya lahh dia sayang orang tuu tanpa couple and orang tuu tahu . Aku ke orang tuu -.- ? Okeyy jangan perasan , hmm .

I miss him so much , kbaii .