kisah serupa

SAYA TETAP SAYANG AWAK :'(



Dulu hati awak terluka , dye permainkan awak . Kesian awak ! Awak dah macam putus asa , awak menangis . Saya tanak kawan baik saya sedih . Kalau awak sedih , saya pun akan sedih :(


Puas saya nasihat , bagi awak semangat . Akhirnya awak pun senyum dan berjanji , awak akan jadi seorang yang tabah . Sekarang awak gembira , saya pun gembira :'D


Sekarang kita jadi rapat , kita selalu keluar sama-sama kan ? kadang-kadang awak ajak saya kongsi minum dengan awak , sebab awak tahu yang duit saya dah habis * maluu nye saya --' ehee , tapi saya tak kisah . asal kan saya dapat tengok senyuman kacak awak :') best sangat waktu tuu .


Malam tuu , awak call saya . kite bergayut sampai 2pagi . best sangat berborak dengan awak , sampai tak seda satu rumah saya dah gelap . HAHA , sakit perut saya bergayut dengan awak . tak habis-habis buad lawak . syookkkkkk gilaa :'D


Tapi , akhir-akhir nie awak selalu takda mood . tak gila-gila macam dulu . rupa-rupa nya , awak minat dekat satu budak perempuan tuu . saya tahu sebernanya , tapi saja tanak tunjuk dekad awak . sebab saya tanak kehilangan awak , saya dah mula sayang dan cintakan awak ! awak jea yang tak tahu :'(


Akhirnyaa , awak dapat pikat dia . awak dah ada dia sekrang :'( kenapa awak buad saya macam nie ? kenapa ! saya tahu , saya bersalah sebab tanak jujur dengan awak . saya dah tak tahu nak buat apa lagi sekarang , siapa lah saya kan ? saya harap awak bahagia bersama dia . tapi saya nak awak tahu , yang saya akan tetap sayang awak !


p/s : oke , aku menangis baca cerita nie , sebab apa ? cerita nie , macam ada berkaitan dengan kisah hidup aku . tettttttttttttt ! HAHA , forget it laa babe ! aku tahu , korang nangis . kan kan ?