cakap jea lebih :D

tadi kad sekolah macam tak ramai pun . act , baru hari selasa . bosan laa jugak dekad sekolah tadi . farra & wanna sibok dengan handball tuu , iyooo laa main K.L :'D rindu nak rehad same same dengan diaorang :')

tadi bincang dengan pika dalam pukul 2:30 tuu nak pegi study dekad Qbistro , pika cakap tunggu dye call baru gerak ape suma . aku pun tunggu laa dye call , masa tuu mata aku dah lalok daah . tapi tahan jea takud tak dengar pika call nanti , kesian pulak dye kan .

mata aku pun terpejam , seda seda pukul 4 ! AHAHA , satu call dari pika pun tade --' ngekk punye anti , tetiba guruh berdentum * ecehh :D hujan lebad gila . then pika misscall , aku pun misscall laa balek . dye pun call aku :)

pika : fatin , jum aa gerak .
fatin : gilee kea ? hujan kan ?
pika : tak tak , pegi kedai mamak kad blok A tuu jea . farra & wanna ade kad sana .
fatin : haa ? tak cakap awal awal , fatin tak mandi lagi . haih tape la , fatin tak pegi laa .
pika : haihh , iyooo la .

ituu laa , cerita jea lebat nak study laa , ape laa . anti anti =,= NALEK KEREKEK !