ouhh tidak !

menjerit : tidakkk muke aku HITAM LEGAM BIN BELANG-BELANGG =,=

tadi ade latihan kawad kaki KRS , fuyooohh smart sehh kiteorang buad . jangan jealous :DD tapi , terpakse menghitamkan mukee , berkorban jiwa dan ragaa . muehehehe * merepek lah kaw nie faten --' best gilooo tadi , ramai lah jugak budak yang datang .


nak balek tu , farra cakap zull and lufti nak turun cheras pg break fast sama-sama . aku ngan f.a pon ON laah :') ingat kan syamim ade , rupenye tadapad datang . zull cakap dy keluar ;( patah semangat edenn . HAHA , mentang-mentang lah zull dengan lufti baru dapad gaji semalam . ecehh ape lagi , tee belanje lah kite orang makan . * thank youu lah kawan :')


itu dua budak laki-laki hanta saya balek , sampai tren salak ! haha , padan muke korang . macam nie lah KAWAN :D lepas hanta aku balek , dorang patah balek tuka tren . kesian kawan aku dua orang nie . HAAHA ;D