4 hari bersama kaw !

hello , yeaa dah lame tak membebel kat sini kan . busy maa , tada masa :D haihh , denga lah cerita sedih nie :



first nampak kaw : aku suke tengok muke kaw ! rase macam jatuh hati dekad kaw ! aww aww

second day : kaw tego aku :') wahhh

hari yang ke tiga : kite mule rapat :') banyak story yang kite kongsikan ? hee . tapi , kaw cakap kad aku kaw suke kad dy :( aku buad-2 happy . aku pon tolong kaw dapad kann dye :) * dan sekarang kaw milik dy:( kenape kaw tak seda yang aku suke kad kaw ? bile aku tolong kaw , kaw suke cakap " sayang kaw lah kawan :) " yeaa , sebagai kawan jea :'(

hari keempat : kita makin rapat * bagi kaw sebangai kawan , tapi aku makin sayang kaw lebih dann lebih dari tu ! hari last nie lah , mase berjalan lajuu ! aku rase kejap jea bole lepak dengan kaw . 5:30 pm , waktu yang paling aku tanak . yea penutup kejohanan . dah habis penutup semua , aku pun terus pagi dekad dy . nak salam , dy senyum :') * aku tergoda sebentar , HAHA * babe , aku sedih laa . haih , kejap jea kudd aku rase . btw thank yaa kaw tolong aku dapad kan dy :) sayang kaw gilaa lah kawan . ehh , nnty kita meet yeaa . nnty aku rindu kaw pulak kan . HAHA .


EHH , TADE MOOD NAK STORY LEBIH LEBIH . BYEE !